Tuesday, 17 January 2012

100 HARI....

16hb January 2012.. genap seratus hari mak meningalkan kami sekeluarga...

Harap mak diletakkan di tempat orang2 yg beriman & dikasihi..
Hurrmm.. rasa rindu ngn mak... sampai hari ni.. masih xsangka & xboleh dilupakan saat mak tinggalkan aku..

Sebelum ni.. kalu ada ape2 aku slalu ngadu kat mak.. walaupun mak xpandai menyelesaikan masalah.. tp mak good listener.. mak suka belai rambut aku or usap kepala or belai belakang aku..
Tp skang.. mak dah xde nk bt sume tu kat aku... Lain rasanya xmak mak.. walaupun umor aku 28 tahun & nak masok 29 tahun next month.. tp... aku sebenarnya masih memerlukan mak...

Aku dh hilang tempat mengadu... adoyai... dulu aku & mak rajin menalipon masing2... tp skang..?? Camne nk telefon mak?? alangkah bahagianya kalu mak ada lagi bersama ngn aku??!!!..

Sabtu mlm sok, ada bt kenduri arwah mak kat umah kuantan.. hopefully sume berjalan lancar....

Al-Fatihah.........

No comments:

Post a Comment