Tuesday, 17 January 2012

aZRA & aDAM 1ST DAY AT sCHOOL

Kelambatan .. mengupdate.. huhuh.
5hb aritu.. anak buah aku si Azra & Adam 1st day at tadika... bahagianya dpt anak buah yang comel2 cam dorang nih..
pagi2 lagi adam dengan mudahnya dia bgn pagi.. waaa... x nangis pun.. xsabar nk gi skolah kot adam... dia siap dulu dari kakak dia.. tepat kul 8am.. waaa.. cam x sangka adam tolong kejot kakak dia.. comey.. huhuh
Gelagat Adam mengejotkan kakaknya.. "Akak Bgn... gi Skolah..."

Setelah kejot punye kejot... azra pun siap.. :)
 

Sebelum gi skolah.. kene salam abah dulu.. wat a luckdy day.. 1st day abah gi keje lambat. so dpt la salam ngn anak2.. :) cute...

Pas settkle sume...
Sebelum kuar umah.. sempat aku snap pic dorang 1st day at home before gi skolah.. muka masing2 x bleh blah,.. hahahahha....

aku pun teman kak long aku & bawak ketiga2 anak dia (azra, adam & qaisara) gi tadika.....
Sesampai sekolah....








Aww... cutenye si adam ni. muka nk nangis.. tp dia tahan.. shian dia...






Adam blurr... xtau nak buat ape... 


Alolololo.. nangis lak dia.. xmboh masuk kelas... 


dak dh tinggalkan dia.. shian dia...


Ramai gak dak2 .. cute2.. bagi azra, ni tahun kedua dia.. adam.. this is 1st year.. so bile cikgu suh ikot ape cikgu bt kat depan.. muka adam blur... hihuhuh.. xde geng kecian...

Azra plak.. excitednye dia... jumpe kengkawan....
Yang bestnye.. ada sorang dak.. nangis gile babeng kuatnya... xmau masok.. so cikgu pun suh dua kawan dak yang nangis ni jemput dia.. terusik jiwa aku ngn dak2 kecik nih...








Adam asik pandang belakang je takot mama dia lik tinggalkan dia.. huhuhuh... tp mama dia tinggalkan dia jugak... blaja rajin2 eak adam & azra...

1/2 jam kat sane.. aku pun bergegas ke tempat keje...
Berangan untuk dapat anak2 yang comel & bile la gamaknya nk menempuh to send anak sendri ke skolah.. huhuhu....

_KISAH ADAM & AZRA DI HARI PERTAMA PERSEKOLAHAN MEREKA_

No comments:

Post a Comment