Friday, 17 February 2012

Enjoy Marathon - Jog 4 Klang

12th February 2012

Mcm xsangka.. aku masih nak mengactivekan diri dalam arena marathon ni.. huhuhu… 1st marathon (Jog 4 Klang – 6km) organized by SMI Klang… Tepat kul 5pagi aku bersiap.. kul 6am kami pun bertolak ke lokasi.. Hotel Gold Course, Klang… Sesampai kat sane terus warm up.. berkobar2 semangtnya.. huhuhu
Jog 4 Klang ni aku menghabiskan masa 42minit untuk 6km.. fuh.. mmg penat.. tp syok gak xtvt ni.. J..

Dapat la aku finisher meddleee & cert.. huhuhu… GOOD JOB babe…
Next will be Half Marathon, organized by Brooks.. Tp aku x register lagi.. adoyai.. ada ka patot outlet ko tutup?? Haishh…























Skang aku dh ada geng marathon.. thx Wana & Aini & Nurul… I have a great & positive activity with you Gurls… See you next Phase.. J

Balik2 umah… cam hari sukan sekolah.. aku pun melelapkan diri smpai ke petang.. hahahahhaha…
I have a great weekend… Dapat jumpe kawan lama & hangout bersama orang2 yang tersayang.. :J
It make me for a better life….

LOVE 

No comments:

Post a Comment