Thursday, 2 February 2012

New Job New Me...

xsangka.. akhirnya.. aku start keje as Family PA.. dari sebulan ke sebulan... arini aku start effective bekerja ngn family baru aku.. besh ke?? xtau la.. hopefully aku leh bawak tanggungjawab baru aku ni...

Yang beshnye.. pagi ni.. awal gile aku bgn.. selepas diceramah semalam oleh akak sepupuku.. dulu kalu bersiap.. aku cume amik masa 15 minit je.. tp skang.. 1jam woo.. sesudah subuh aku bgn.. tepat pukul 6:30am.. alarmku dh memekak suh aku bgn. aku pun cam semangat ar bgn... pastu terus mandi.. baju aku dh siap dh gosok semalam.. hehehe. berkobar2x...

tup tap tup tap.. siap bersiap... & berdandan.. kul 8am.. aku pun kuar umah.. ermm.. smpai lebey kurang kul 850am... tp kene plan ni sok.. sbb jalan ampang jemm.. sok aku kene keluar awal sikit.. huhuhu...

sesampai aku di opis baru ku... bos aku rupenye blum balik dari oversea... so aku pun tggu accountant dia datang brief keje ape nk buat..
so far arini aku cam biasa.. study sedikit sebanyak dokumen2 & wat sorting2.. cam clerk biasa bt...
Aku pun diperkenalkan ngn bos aku lg sorang merangkap anak boss besar... Swcuuweeeett,... hehhehe.. choy choy.. tu boss.. jgn pikir yg lebey2. :)... BAEK BOSS...

So jam demi jam berlalu.. xda ape2 yg rare berlaku.. Lagi 10 minit nak lik.. sempat ar aku tu;is blog sependek ni... owhhh.. dh pukul 6:00pm... time to go home...

Selamat .................. satu hari baru telah berlalu.. :).. PROUD...

No comments:

Post a Comment